poniedziałek, 25 czerwca 2012

Odpowiedzi

Na początku powiem że z mojej strony nie będzie wpisów przez trzy dni , ponieważ jadę na wycieczkę ,Ale to kiedyś indziej wam powiem.Mam odpowiedzi na pytania nie było  ich zbyt dużo  żeby utworzyć cały post więc dodałam kilka od siebie.
1.Mój ulubiony kolor-niebieski
2.Ulubione zwierzątko-kot
3.Ulubiona piosenka -Patrycia Kazadi i Matt Pokora Wanna Feel You Now
4.Gdzie mieszkasz-Woj.wielkopolskie
5.Jestem uzależniona od gumy Orbit white
6.Nienawidzę styropianu i strzykania palcy,piszczenia
7.Nie lubie Lagy Gagi i Wilow Smith
8.Mam siostrę
9.Ma 13 lat
10.Interesuje się fotografią i literaturą.






A teraz ja, Ania;


1.Mój ulubiony kolor to fioletowy.
2.Ulubione zwierzę- królik.
3.Ulubiona piosenka - jak na razie to ,,Train - drive by''
4.Gdzie mieszkasz- Woj. kujawsko - pomorskie
5.Jestem uzależniona od gry komputerowej The Sims 3. (serio)
6.Nienawidzę, jak ktoś płacze bo dostał np. w rękę piłką. Ogólnie nie lubię jak ktoś płacze z byle powodu. Ostatnio w moim życiu zdarzyło się coś, co właśnie zmieniło mnie; nie lubię jak ktoś płacze z byle powodu... To jest po prostu straszne, no ale...
7.Nie lubię Lady Gagi (też) i ciem.
8.Mam brata.
9.On ma 5 lat.
10. Interesuję się muzyką i lubię pisać np. jakieś opowiadania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz