środa, 25 lipca 2012

Hej?@#

http://www.youtube.com/watch?v=wMgFE59581Q

Jak wiecie mój blog nie jest często odwiedzany. Więc postanowiłam że dodam jedną ciekawą zakładkę.Pisałam kiedyś "książkę" czemu w cudzysłowiu. Bo naprawdę  była to taka zastępcza książka. Czyli wymyślana na miejscu . A prawdziwą mam tu przed sobą . Opowiem wam o czym jest .Czarodziejka Kamila na śmierć zakochuje się w wampirze. Najpierw jest zwykłą dziewczyną. Dowiaduje się że jej rodzina od wieków czaruje. Gdy nadszedł czas na nią musi przenieś się do szkoły dla czarodziejów i stworzeń nadprzyrodzonych . Tam poznaję Carlosa , który jest wampirem. Ona szaleńczo się w nim zakochuje . No a resztę dowiecie się jak przeczytacie. O_o
PS:Dajcie jakieś zastepczę imię do Carlosa bo to mi jakoś do wampira nie pasuje. I czy chcecie abym wam pokazała utwory które najbardziej mi się podobają.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz