piątek, 27 lipca 2012

Opisy


Muzyka, puść ją w słuchawkach i zamknij oczy. Doceń to.


masz więcej tapety na twarzy, niż ja w pokoju.





-nie lubię pierdolenia o niczym, nie lubię przeginki, nie lubię szui, nie lubię szkoły, nie lubię palić, nie lubię pić, nie lubię jarać i się tym faktem jarać, nie lubię życia , nic nie lubię, więc co mi dasz na urodziny ? - SZNUR.

  

uwielbiam , kiedy tak na mnie patrzysz



zbierając resztki wspomnień.


cholernie lubię, gdy nazywa mnie swoją. 









dla wszystkich zakochanych ! WYTRWAŁOŚCI, SZCZĘŚCIA I JESZCZE RAZ WYTRWAŁOŚCI, żeby to trwało wiecznie :*

i dla tych nie zakochanych, albo zakochanych nie wzajemnością, pieprzyć to :D
życie singla jest jeszcze lepsze <3


___________ ___________


  

To nie jest wieś gdzie dzieci głaszczą krówki, tu dzieci czują syf już od podstawówki.



na ulicach tyle serc, że mam wrażenie, że jestem na after party WOŚP.


dookoła tyle czerwonych serc , jakby mi nie wystarczyło moje jedno , krwawiące .




konsekwetnie bez napinki, pierdolimy walentynki ;)


14.II- święto zakochanych… bo single bawią się przez cały rok :D :D





rzygam już tą codziennością.


Przyjdź. Opowiem Ci jak bardzo boli twoja nieobecność.



Ludzkość jest przereklamowana. tak mi się tylko wydaje..


Nie chcę prawić morałów, bo sam nie jestem święty, w górę szkło, wypijmy za błędy.



 Nienawidzisz mnie? Proste . To nie jest mi obce . Zawsze wszytskie dziewczyny były o mnie zazdrosne . Znam twoj problem rozumiem ta opcje , ale przestan marudzic jak bys wciąż miała okres .


zostaw mnie, nie kuś, nie mów, nie wołaj. daj skołatanym myślą odpocząć, już pora



wierz mi. bo to jest moment, który może coś zmienić.



od rana do wieczora napierdalają mi

 
dźwięki w głowie. <3


Ej to jest durni wytwórnia. Jeśli mózgu nie masz, spotykasz właśnie durnia.


Kląć, jeszcze głośniej i jeszcze częściej, albo odejść, nie mówiąc nic więcej.

  

Twój los staje się częścią mojego losu

 < 3
PS:Jutro dalsza część opowiadania. O_O

8 komentarzy:

  1. Hmm. Kolorowo ! ;) Mi się wszystko podoba ;P

    Zapraszam na mój blog ;)
    http://poznawacsiebie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne zdjęcia ;)
    Zapraszam do mnie: http://helele.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog,będę odwiedzać
    A tu mój:
    modumvestimentum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń